Krepšelis

Grąžinimo sąlygos:

- Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos. Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą(PVM sąskaitą-faktūra, kuri yra garantinis talonas);

- Grąžinama prekė turi būti originalioje nepažeistoje pakuotėje;

- Prekė turi būti nenaudota ir pirkėjo nesugadinta;

- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta (su instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.);

- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;

- Grąžinant gautą ne tą ar nekokybišką prekę, mes įsipareigojame atsiimti prekes ir jas pakeisti tinkamomis.

- Norėdami grąžinti prekę, prašome užpildyti šią formą bei atsiųsti ją elektroninio pašto adresu info@toptech.lt. Grąžinimo forma.

- Su Jumis susisieksime per 1 (vieną) darbo dieną nuo grąžinimo formos gavimo dienos.

- Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės grąžinimo.

- Negrąžinamų prekių sąrašas.

 

Prekių garantijos bei grąžinimo taisyklės parengtos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217 bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

 

 

Visais klausimais dėl prekių grąžinimo galite kreiptis skiltyje "APIE MUS" nurodytais telefonais arba el. paštu info@toptech.lt .

 

Garantinių centrų sąrašą rasite apačioje pasirinkę skiltį "Garantinis aptarnavimas".

 

Pastabos teikiant prekes garantiniam servisui

1. Sugedus prekei reikia kreiptis į vieną iš pateiktų garantinių centrų.

2. Sugedusią prekę klientas privalo pateikti kartu su pirkimo dokumentu - PVM sąskaita faktūra, kuri yra GARANTINIS TALONAS.

Svetainėje naudojami slapukai, siekiant suteikti maksimalų pirkimo patogumą.